tisdag!

känns som att mina dagar är rätt fullplanerade just nu..
det är ju bra att man får lite struktur på livet! eller? *hehe*

jobba/praktisera 10-? (helst till 17 så jag kan gå å träna sen!!!)

på lunchen ska jag å min älskade lilla honey gå å kika på hårfärg till mig..
sugen på slingor nu..
vill göra något annorlunda å roligt!!!

sen efter träningen kommer Kristin å fixar håret å ögonbrynen på mig.. :)

så har vi ju supertisdag iidag!! mä
DESPERATE HOUSEWIVES!!! å christine.. :)
å finalen av Linda Rosing.. :p
å den ska jag ju lätt kika på..

aaa.. sen är det väl sängen som gäller?
måste göra nån mat efter träningen å.. så jag har till imorgon.. :)


jag idag!! :)
kände för å va lite girligirl!! ;) rosa..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0