synda!


jag syndade igår.. :D
hade sån jävla cravings för glass, Ben&Jerrys half baked..
jag å Kristin köpte en varsin burk.. å så kikade vi på sex and the city-filmen mä daniel!!!

träningen gick inge vidare. :(
va så jävla taggad.. drog i mig alla piller å så..
gick dit.. märkte redan när jag gick upp för trappan att hjärtat slog snabbare..
inget bra tecken!!!
blev svettig som en gris vid första övningen.. (marklyft)
JÄVLA SKIT..
pallade bara 3 övningar innan jag gav upp!!!

då är man alltså sjuk.. :(
inte så att det märks så mycket när jag inte anstränger mig.. å då är det störigt!!!
*******
blom: jag vet inte.. :p

******
hade datapaus igår..
iaf på kvällen..
men det var väl ingen som saknade mig? :p
**********
fest hemma hos mig å micke på fredag..
*Maja
*Linda
*Micke
*Daniel
* du?
hör av dig.. ;)
blir heartbreak sen iaf..
**********
aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Sandra

ååh jag vill festa jue! men har inga pengar :/

2009-03-19 @ 13:49:07
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0