sex and the city!!

åååhh.. jag kikade på de 3 sista avsnitten av sex and the city-boxen
Sen fick jag sånt sug att se filmen så jag tvingade KK att låna ut den till mig..
Tack honey för att jag fick låna den!!! :D

jaha, då lär man börja kika lägenheter då!!!
vill ju helst bo i det här området..
nära till allt!!!

Maja sa att de hade frågat om mig på hennes jobb..
hoppas jag får jobb där då..

fan fan fan..
det är lite jobbigt just nu..
varför kan man inte bara få ett jobb som man verkligen vill ha?

ja ni.. livet är knappast lätt!!!

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Mipi

Men det va väl en liten ljusstrimma att de frågade om dig på hennes jobb.. håller tummarna

Krams

2009-03-03 @ 19:29:49
URL: http://mipi33.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0