praktiken!!!

praktiken:
man ska ju skrive en liten "logg-bok" över vad man gjort på praktiken..
så here it goes..

fick börja mä att packa upp lite varor..


visste ni att de ställer varannan höga å låga varor?
å att de har en gardinlängd bakom å 2 kuddar ovanför?
å de ställer i färgordning..


kolla vilket fint paket jag gjorde.. går att köpa  för 69kr.. ;) kom imorgon..

eller den här tuppen för 175kr.. :) mä godis i..

kan va något va?
fick stå i kassan också.. värsta stenåldersapparaten.. så man var ju tvungen att lära sig nytt.. haha.. :p
men det går väl ganska bra..

det svåraste är ju att jag inte kan sortimentet mä olika färger å grejer..
men det är ju rätt självklart att jag inte kan det så bra..
efter som det var min första dag..

jag tror att man kan bli en bra säljare om man är säker på alla produkter man säljer..
annars är det svårt!!!

en annan sak är ju vad man ska slå in dem på för varugrupp i kassan.. det är också lite krångligt..
men det hör ju ihop mä det andra..

ja, men det var en rolig idag. .:)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0