party!!!


2 puddingar på G :D
här va vi på väg att gå till taxin..

vi kom dit.. va inte så värst mycket drag..


The Rockfire!

Bop-Rune (ståbasspelaren) hade blivit lite rund om magen tycker jag.. haha.. :p
men det kanske var nåt år sedan jag såg han sist också. mycket kan ju hända på den tiden..


Jag lovar, jag var nykter!!! haha..

På hillbillys kan allt hända..
igår hände:
*lite bråk (inget ovanligt nånstans iofs)
*folk satt å sov/däckade lite här å var! (skulle aldrig hända på krogen)
*Hillbillys stänger inte kl 2.. de har öppet tills alla har gått hem!

vi var nog kvar där till 3 eller nåt..
gick å la mig vid halv4 iaf..


folk som däckade! satt tre på rad.. haha..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0