igår!

igår så klev jag upp när micke klev upp.. 8..
lagomt trött efter fredagens händelser!
när han drog till trollhättan städade jag.. å bakade muffins..
mina föräldrar skulle komma å hälsa på.. :D

de är så snäll.. fick 800kr av dem.. <3 tack så himla mycket!!

ja, sen när de hade tagit mä sig jenny å dragit gick jag å maja en promis å till gymet ju..

sen hann jag lagom göra mig fräsch innan Daniel kom..
hade ju bjudit över Maja å Daniel på middag.. :D



förrätt:
fetaost+tomat+oregano i ugnen å vitlöksbröd..
varmrätt:
stekta kycklingbitar mä potatisskivor i ugnen å tzatsiki å sallad till det..
efterrätt:
en vaniljmuffin+en chokladmuffin + chokladsmet mellan å ovanpå + milda vaniljvisp

såg de inte goda ut då? haha.. :D
jag är ju så estetisk.. :p
väldigt söt efterrätt iaf.. å god.. :)

sen kikade vi på robinson å jag vet vad du gjorde förra lördagen..
sen gick de hem..
men det var en trevlig kväll!!!

vi stängde inte av elen en timme heller.. sorry!! :/


idag får jag hålla mig till piller å inte äta efterrätt!! haha.. :p

egobilder:

nånstans där under finns lite muskler, jag lovar!! :D

putande läppar.. *hehe*

en klänning jag provade på hm förra söndagen.. 349kr..
storlek 42 om det ärnån som vill göra mig glad.. ;)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0