fundersam...

hhmm.... kan folk läsa mig som en öppen bok?
är jag inte så svår att förstå sig på?
kan folk utnyttja det fel?

Bodybuildern sa en sak till mig idag..
Att jag lätt blir beroende av saker..

det hade jag inte ens tänkt på..
eller är det så självklart för mig att jag inte ens funderar på det?

ja, jag blir nog lätt beroende av saker..
han sa att han var likadan själv..

är det så att genom andra lär man känna sig själv?

Kan ni hjälpa mig lite?
hur skulle ni säga att jag är??
lite djupare saker än rolig å snäll tack!

hur är jag som person?
till sättet å så?
hur ser ni på mig?

tacksam för er som svarar.. :D

Kommentarer
Postat av: .

2009-03-05 @ 20:12:04
Postat av: ..

väldigt speciell, knepig, vet aldrig vart man har dig

2009-03-05 @ 20:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0