förlåt!

jag blir sååååå jävla provocerad av att Micke hänger mä Carro..
varför? :|

jag måste förlåta honom för att jag ska gå vidare..

Micke, jag förlåter dig för att du har en kompis som du saknar..
Micke, jag förlåter dig för att du flörtade med henne..
Micke, jag förlåter dig för att du sårade mig..
Micke, jag förlåter dig för att du sårade min stolthet..
Micke, jag förlåter dig för att du lät mig lita på dig och ändå svek mig..
Micke, jag förlåter dig för att tog hit henne till mit hem..
Micke, jag förlåter dig för att du satt med henne hela kvällen senast vi festade..
Micke, jag förlåter dig för att du gjorde mig ledsen..

Nu ska jag droppa carro helt å fullt..
Micke får hänga mä henne hur mycket han vill..
Bara de inte knullar i min säng... för då lovar jag att jag kommer elda upp den!!!!
skabb vill jag inte ha!

Hon är så mycket fulare än mig!!! varför stör jag mig så mycket?
hade hon sett bra ut hade jag förstått..

MEN JAG FÖRLÅTER DIG!!!

Nu kan jag bara få det bättre!!!
Kom igen livet, vad har du att bjuda mig på? :D
s493? :p

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0