träääning!

sådär ja.. vart lite oplanerat idag..
åkte å körde bena.. körde 15 snabba reps å sen vila jag lite, sänkte å körde 15 till..
mina ben blev helt slut.. hade lite svårt å gå sen.. *thihi* :D
sen skynda jag till bussen..
för det var meningen att jag skulle köra kondition på det andra gymet mä ina, appo å matte..
men det var bokat.. så jag hann köra 16min crosstrainer å 2 min i trappmaskinen innan jag va tvungen att gå.. :(
men det blev ju över 15 min iaf.. :D


vill ni veta nå roligt?

en parfymflaska har läckt i min träningsväska..

så ni vet vem som luktar gott på gymet hädanefter!! haha..

det doftar en del å då är den instoppad i garderoben!!

härligt! :p


nu blir det filmkväll mä ina, appo å ållis.. :D


aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0