hej hej

oj vad jag har vart off på det senaste..
förlåt mina vänner å fans..
å förlåt anonym att du inte har fått spy på länge.. :p

jag hoppas verkligen att du är spysugen nu.. ;)

ja, som ni märker så lever jag iaf..

men är hes som ett jävla as!!!
låter skit å halsen gör ont som fan..

när ska jag bli frisk undrar jag?
***************'
har hänt en massa saker i mitt liv!!

både roliga å mindre roliga..

är totalt jättesingel för tillfället iaf...
lite synd kanske.. :/
eller vad vet jag?

drömprinsen kanske dyker upp snart?
inte för att jag tror det eller.. men man kan ju alltid hoppas..

ska man sova så man orkar vakna imorgon??


kan ju låtsas att jag är stolt över den här bilden, men det är jag inte..
usch maja!!
inte lägga ut sånna fula bilder på facebook.. :|


aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0