extrem.-schema!





extrem-schema
jag undrar om jag ska be någon göra ett extrem-schema åt mig..

mat i gram, klockslag, träning, vila..
vill ha något att luta mig tillbaka mot, rutiner som sker varje dag.. något som gör mig trygg..

just nu är jag orolig i mitt inre..
jag vet inte riktigt varför.. :/

vill ju upp i muskler å ner i fett.. ;)
helst samtidigt.. :D
väger ju typ 76kg å är 163cm..

tränar ju gym 4ggr i veckan ungefär nu..
bröst+triceps, ben, mage+axlar å rygg+biceps..

sen har jag ju minst 15 min kondition till varje styrkepass..

spinning, yoga å dans ibland.. :p

men om någon har lust å kika på det får ni mixtra ihop vad som helst.. :D

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0