bilder!

ni ska få se vad jag har gjort de senaste 3-4veckorna.. :D

de kommer nog i o-ordning nu..
för jag vet inte när jag gjorde allt

vart å hälsat på min mormor 2 ggr

mina favoritflickor.. ;) syrra, mamma, mormor.. ;D
sen va det soligt en gång å då skulle hon klippa sig. :p

sen va jag på fotboll ju.. :)

åmot-lingbo, men åmot förlora.. :/ helené å elsa å helenés bäbis som ligger i magen å inte syns.. ;)
ska bli sååå spännande.. :D


sen en onsdag va ju jag på eva eastwood å hennes syster dottie.. :D
här på bilden har vi eva å mats.. :D

o yeahh.. :D


sen en lördag drog ju min faster hem 2 kanadensare till oss..
då fick man öva på sin engelska.. haha.. man vill ju, men man törs inte.. :p
men det var rätt roligt ändå.. född 85 å redan gift.. ;)
full vart de å vi skratta så vi grät åt alf.. :p

********
kommer mera sen....

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0