träna!

jag satt faktisk å fundera på det idag.. :p
3år har jag tränat ungefär..
1,5år tog det att looosa 30kg..
sen har jag tränat seriös styrketräning i ca 1,5 år..
började ju mä promenader å dvd-workouts å så..
sen gym efter ett halvår kanske.. men då sprang jag bara runt å testa olika saker.. vad jag kände för liksom... :)

ganska sjukt.. jag har bara tränat i 3 år.. lite drygt..

när man tänker tillbaka så har det inte vart jobbigt.. inte alls faktiskt..
jag älskar att svettas..
utmana mig själv..

jag är den som flinar när det är jobbigt.. (typ när jag kör spinning) eller när jag öser på i konditionsmaskinerna..
eller när jag springer..

jag blir lite glatt överraskad av mig själv varje gång jag springer..
det spelar iingen roll hur långt eller kort jag springer.. jag är bara så jävla glad att jag springer.. :D
jag kan springa å tycker att det är roligt till och med..

jag tror ingen som inte har vart mä om nåt sånt själv förstår riktigt.. (läs smala eller normalviktiga)

jag hatade verkligen motion förut.. det värsta jag visste..
är det inte sjukt hur det kan förändras?
i ett litet naffs..


det jag hatade förut älskar jag nu!
tur är väl det!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0