tröööööööööööööööööötttttttt!!!


linda är trött som ett as.. :D

men hon är lycklig!!
å det är ju bra det då.. :)

jag blev kidnappad igår igen..
jag älskar att göra saker jag inte har planerat just för att jag gillar att veta precis allt..
bra att göra något oväntat..
att öva på att bara följa mä.. go with the flow..

följde mä åkte båt till dalkulla.. där grilla vi hamburgare å korv.. å jag grillade äpple.. :D
fick i mig en korv å en hamburgare också..
tur att jag hade vart ute å sprungit före.. :)
å tränat ben..

å just det ja..
vilken fruktansvärd jävla hunk det var på gymet igår..
jag höll fan på å komma bara av att se han.. ;)
mmmmm....
vilka muskler han hade..
inte dopad heller tror jag.. han var inte särskilt grov, bara lite lagom deffad så alla muskler han hade syntes..
såg bra ut i ansiktet också..
ååå...
så jag körde så klart extra hårt eftersom jag blir sjukt motiverad av att ha hunkar i min närhet.. :D
svinbra!!! :D

ja, åter till båtutflykten..
ja, vi grilla å satt där å snacka.. trevligt som fan va det..
2 nya människor som jag fick chans att prata mä..
de drack öl, jag drack vatten..

sen åkte vi till badplatsen å låg där å guppa lite.. då kom appo förbi å bubbla lite..
sen åkte vi in till land..
sen följde jag mä dem hem en sväng innan jag gick in till mig å sov..
kl 1 på natten!!!

LINDA , du måste sova om du ska träna så hårt som du gör!!!
annars blir det inge bra...

******'
hade vilodag idag..
sovmorgon till 8.20.. :p
gick på systemet åt en viss syster..
drog till jobbet..
vi har inte fått nå nya skor att märka på 3 dagar..
förstår ni hur jävla mycket skor det kommer komma sen eller? :O
kom 40paket förra veckan.. å inga hittills nu..
vi är sååå körda.. haha.. :p
men det är ju lugnt å skönt då iaf.. :D
bjöd sylvi på min favvo mot sötsug just nu..
banan mä choklad i micron.. dra åt helvete vad gott.. :D
70 eller 86% ska det va ju..

åkte hem.. dammsög.. käka tonfisksallad..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0