seg seg seg!

oj, vad seg jag är nu..
är det så att det blir så när det inte är så mycket folk på gymet, inga hunkar att styla lite för när de kikar åt mitt håll??
man blir mer taggad när det är mer folk..
sen spela de lugn musik idag på gymet..
å ja, jag va jävligt seg när det gällde konditionen..
men cykla 20 min iaf..
å svettig blev jag..
men orka inte så mycket i styrka..
körde mage å 2 axelövningar..

godkänt pass, men inte mer!!!
bättre kan jag!!!
************

jag just nu.. :p

träna, jobbade, åkte hem. gick promenad..
å nu ska jag byta musik på mobilen..
det är ju ett jävla företag det!
kommer väl bli klar om 100år känns det som.. seeeeegt..
men så bra det blir imorgon mä nya färska låtar.. ;)
iofs inte så färska kanske.. (jag är ju för 50-60-talsmusik..) haha.. :D


aja, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0