never back down!

det gäller att aldrig svika sig själv!
att alltid försöka göra det man vill.. det som är bra för en å aldrig ljuga för sig själv!

vet ni, jag sa till mig själv i spegeln att jag älskade mig själv igår så jag började gråta för att jag trodde så mycket på det..

starkt ögonblick!

säger man saker till sig själv varje dag så tror man på dem till slut..
de blir till en verklighet..

står du å säger att du är ful å tjock så är det klart du tycker det efter ett tag..
står du å säger att du är snygg å hur jävla bra som helst så är det klart att du tror på det efter ett tag också..

det handlar om attityden..



it´s all in your head!


Kommentarer
Postat av: Johan (Huffer) haha

Oj då... att du orkar, blir ju trött av att titta på dig ;)

2009-07-07 @ 17:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0