igår va jag duktig!!

sömn gör sån jävla skillnad!

va sjukt taggad igår.. :)

mage+axlar..
20min crosstrainer å 20min cykel..

benen gick som trumpinnar!!! :D

fy helvete vad svettig jag var... :)

å sån jävla "älska mig själv-kick" jag fick..
jag älskar de kickarna!! haha.. :D

idag va det vilodag..
va hos zone idag å skulle köpa naturellt pro-pulver.. men han hade inte fått hem..
köpte en burk kre-alkalyn..
å som vanligt fick man rabatt.. ;) thank you z!!
man kan ju säga att han är min sponsor då.. :D

nää, men jag gillar han..
bara det att han är lika twisted som mig i vissa avseenden.. :p

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Mipi

härligt mä sånna kickar.. här har ja träningsabstinens istället, semesterstängt i barnpassningen gnäller varje år

Ha de gött å hoppas du får göra nå spännande överraskande i helgen

krams



2009-07-23 @ 10:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0