hur är jag?

hur är jag egentligen?
eller vad är jag?

det är så himla svårt sånt där..

jag tror att jag behöver bekräftelse av den jag vill ha (om den nu vill ha mig)
det märkte jag som fan när jag var mitt uppe i drömmen av ****..
men iofs så vill man väl ha det innan man är helt säker..
men det går ju inte att va säker när det inte va nåt.. förstår jag så här i efterhand..

jag tror jag har vaknat upp ur den dvalan nu..
har väl märkt att det inte är nån idé..

jag va så jävla neeedy.. vart helt knäpp på mig själv..
trodde inte att jag va så..


******'

första månaden i forsbacka va så jävla härlig å rolig..
vi gjorde en massa roliga saker..
det var fan som i en dröm.. såå jävla roligt.. :)
den andra månaden va helt okej..
men nu börjar det bli lite tråkigt ibland till och med.. :p
**********

usch vad jag svamlar.. :p
säkert i nattmössan..
bry er inte om mig.. jag måste bara skriva av mig.. :p

det är det jag har min blogg till..
skriva ut vad jag känner.. :)
jaja..

ska va tyst ett tag nu tror jag..


aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0