hjälpt syster!

blev väckt idag.. eller nää, vakna lite före..

men min mamma ringde.. hon frågade om jag ville va mä å hjälpa till å flytta in lite saker tills min syrra ska flytta till gävle..

så jag tog bussen å drog till valbo å mötte upp dem där.. :D


jag var hungrig så jag fixa jordgubbar.. :D jenny ville också ha.. ;)

det var fullt där bak i bilen kan vi ju lätt säga!!
men roligt hade vi.. ;)

micke kom över å hjälpte min pappa å skruva..
jag diska alla nya köks-grejer..
ullis å jenny höll på de mä.. :)

haha.. :D

kom nyss hem.. har käkat lite å så.. :)

************'
igår bjöd jag ina på hennes födelsedags-middag..
hon fick:
feta new place ;)
fetaost
tomatskivor
oregano
nybakat bröd

2 skivor tomat per person typ.. lägg på en bit fetaost.. ha på oregano..
låt det stå i ugnen ett tag.. kanske 20 min.. ;) 225 grader kanske.. täck över mä folié..
************
till varmrätt..
kycklingburgare mä klyftisar å egen-bakat bröd å egen sås.. :D
**********
till efterrätt..
jordgubbar doppade i choklad..
gjorde egen chokladsås på olja, socker,mjölk,kakao å vaniljsocker.. vart hur gott som helst.. :D


jag är kung i köket.. ;)
haha.. kommer på mig själv jämt när jag lagar mat att jag oftast är naken eller har trosor på..
aldrig kläder.. ;)

ska upp till ina en sväng.. :D
aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Hencce

Ska vi laga mat ihop......

2009-07-14 @ 08:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0