hej my lovers!

tooktrött..
så jag ska sova..

min fitta är ledsen.. ;(
har fått svampinfektion..
va till ungdomsmottagningen idag.. lämna kissprov också utifall det va nå annat..
men jag köpte canesten så vi får väl se om min fitta blir glad igen..

hoppas ju verkligen på det!!!

kan ju inte gå runt å va ledsen heller.. :p

*********'
vilodag idag.. så jag gick till banken.. å ungdomsmottagningen,.. sen gick jag å satte mig å sncka mä zone i nästan en timme.. :)
jag älskar folk som utvecklar mig å ger mig nya infallsvinklar å så..
folk jag kan lära mig saker av.. :)
som ger mig nånting.. :D

sen jobbade jag,
å sen träffade jag calle..
vi käkade.. å spelade minigolf.. jag vann så klart.. ;)
60 slag.. 4st hole-in-one!! :D

wiiihooo!!
första gången för i år.. :) jag är nöjd..


nää, sova Linda!!
så du orkar träna, jobba å gå på FATBOY i enviken mä syrran din imorgon. .:D

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0