förra helgen i Åmot!

Fredagen!
kom hem.. gick till affärn å köpte wok-ingredienser..
laga mat..
Käkade mä Marie å Jenny.. :D

syskonkärlek när den är som bäst.. <3 ;)

ojdå Linda, booobsen trillar ut? :p




på promenaden hem till peters förfest! :)

peter å jesper å jag.. :)
sen kom jespers bror micke mä whiskey.. men då drog jag till parken där det var dans!!


men peter tackade tydligen inte nej till whiskey..
märks det? haha... ;)

markus vilar ut efter att ha vart å hämtat en däckad peter i gräset.. :p

sen efter parken blev det ju efterfest i vårat hus! :p

jenny å jesper..

marcus, jag å jenny..
jag lovar att jag är nykter.. hehe.. :D
(men det är jag faktiskt)

markus, marcus å  jag.. :D

sen blev det kväller.. å dags för nästa dag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0