det spårade ur!

först tar vi träningen..
kvicknade till vid 9.50 typ..
fick ganska bråttom, för bussen går ju 10.40..
frukost, packa alla piller, proteindrinken, frukt, träningskläder å vanliga kläder å vete gudans allt vad jag ska ha mä för å träna!!!

gick i boulongern som jag alltid brukar.. :D
regna, öste på som fan.. men jag gick bara å flina..
så jävla härligt mä regn!! friskare luft å fräscht!!

SOV FÖRLITE  INATT!! inte okej LINDA!!!
skärp dig!!

jag tycker nästan framsida ben är roligast att träna inom benträningen..
uppe i 60kg.. tog den 3 gånger..
stod på balansplatta å skaka lite också.. sjukt vad man skakar av den alltså..

15min cykel,.. dock inga trumpinnar idag.. :p
å 6min flow.. sjuuukt jobbigt va det..

stretcha å skynda mig å duscha, för de skulle ju stänga.. :|

sen förstår ni så skulle jag gå å kika på stan en sväng bara lite oskyldigt..
alla har ju fyndat så hemskt så jag tänkte att jag kanske skulle hitta nå litet!
jo, pyttsan vad det gick då!


*3 par träningsbyxor.. 350kr för ett par nike + 70 + 70 för 2 st på cubus korall+vita,

 *19,50 för örhängena och hårbandet tillsammans,

pärlor, fint va? :)

* 69.50 för 2 par leggins

 *499 för puma.. ni vet, när man är singel så har man ingen pojkvän å gå å låna tjocktröjor som är lagom långa ifrån..
så jag va tvungen att köpa en egen.. :O
å så sparade jag det bästa till sist!!!
gick in på redrum å skulle kia efter mitt favoritmärke, för jag har sett att de tar in sånna klänningar..
collectif


börjar bra va?

nerifrån.. ;)

kan vi tro att Linda älskar sin nya klänning lika mycket som de andra??
har storlek 12 nu by the way..
hade 14 på de 2 första.. nu är de lite för stor.. å skiiiittight i början.. :p

jag tror hon älskar den.. :D


som ni märkte så spårade shoppingen ur lite där..
plånboken vart lite tommare..
men jag måste belöna mig själv för att jag är så duktig.. å jag måste få göra mig själv lite glad.. :D

aja, puss hej


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har precis sett en film så snart blir det nog att krypa ner i sängen :) Vad har du för dig då?

2009-07-26 @ 00:41:37
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0