bra eller dåligt?

bra med att vara singel:
*man får mycket egentid.. göra precis vad man vill
*man får ta vilken karl som helst å när som helst!
*man får äta hur nyttigt man vill utan att nån klagar! (inte mycket pasta å sånt hos mig just nu)
*man får sova ostört (förhoppningsvis) ;)

*frihet..



Dåligt mä att vara singel:
*vart fan är närheten när man mest behöver den som mest?
*pengar, helt beroende av mig själv.. men man är ju inte så rik just nu..
*trygghet,
*vem lägger märke till mig om jag skulle dö en natt? (å när?)
*ingen som har lust att göra något mä en närsomhelst!
*ibland är man bra sugen på sex, men ibland har jag faktiskt ingen att busa mä.. (även om jag skrev det förut så kan man faktiskt inte få tag på nåt när man helst av allt vill) ;)
*ibland kan man känna att ingen bryr sig om en på riktigt.. (de gör väl det, men ibland känns det inte så)


orkar inte tänka nå mer nu.. haha.. :p
är lite ytlig idag..
tänker alltid skriva nå djupt.. men det slutar alltid mä att det blir ytligt till slut.. ;)


hur länge ska denna sköning va singel denna gång?
man kan säga att jag va det i 18,5år..
sen va jag osingel i 2,5år..
vem ska bli den lycklige som får henne? å när kommer det ske?
guuuud vad spännande.. :D
kan ju bli exakt vem som helst.. man har ju ingen aning.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0