bilder på mig.. :D

ja, håll i hatten..
nu kommer förra veckans Linda-bilder.. :)
å veckan före det..


perfekt rosett fick jag till.. :D


profilbild.. :)


jag gillar mina hårblommor!! :D


den dagen sylvi köpte en ask bigaråååer till mig.. :D


den här stilen gillar jag.. :D


en morgon när jag käkade frukost å kikade på sex and the city..
haha, ser ju så glad ut.. :D

när kk klippte mig.. inte allt för snygg om jag får säga det själv!! :p

när man har tråkigt på jobbet...

har ni märkt att jag tar en hel del helkroppsbilder nu förtiden..
HATADE det förut!!


en trippel .. :p

jag hatar att ha jeans just nu..
bättre att ha klänning.. :p
då syns inte magen så värst.. :p

en dag på jobbet.. ;)

****************'

zone skickade en bild på broccoli å kyckling till mig..
då skickade jag den här maten från i lördags till han..
då sa han att man blir tjock av morötter.. :/

lär bara äta upp dem jag har så får jag ta en lista på vad jag kan äta av han.. :)

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är otroligt fin!

2009-07-28 @ 20:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0