bilder

marknaden..

daniel å jag åkte karusell.. jag blev bjuden av markus.. men han ville inte åka..
daniel är min bästa killkompis från gymnasiet..
eller jag har rätt många bra killkompisar.. de är mindre komplicerade än brudar..
jag gillar att umgås mä grabbar.. kanske för att de är grovare eller lika grov som mig.. haha.. :p


börjesson å micke.. 2 gamla klasskompisar från 7-8-9:an.. :p vi kikade på cash is king.. :)

Larsa..
min pappas kompis son.. (kompisen är död) Larsa is stil alive..!! :)
vi kom på på fyllan att det skulle ju va extremt roligt om han sov över hos oss å gick ner å hälsa på min pappa på morgonen.. (för han har inte vart hem å hälsat på på något år)
sagt å gjort! haha.. han sov över.. min pappa började asgarva.. haha.. :D
jag älskar å göra sånna där oväntade saker.. :D
vi hade dock inte sex.. även om jag vet en som försökte.. å det va inte jag.. :p
jag va kär i larsa när jag va liten.. han sa att han alltid hade vart förtjust i mig också.. haha.. ja, vad roligt.. :D

****************************'''

checka in de här stövlarna..
kom till skobutiken jag jobbar..
jag vart fan sugen på dem.. 495kr..
kanske billigare om jag flörtar lite mä chefen.. ;)
********************'

så här såg jag ut en dag när jag skulle iväg å träna.. :D

å så här svettig va jag när jag kom tillbaka.. ;) (eller iofs verkar det inte va samma gång, för jag har håret olika) :p

det är så konstigt.. jag tror nog att jag är tjockare än vad jag är nu..
men ändå så känner jag mig rätt smal i huvudet..
det är nog olika vilken dag det är..
å ändå fattar jag inte att jag har vart så stor som jag har vart..
snurrigt värre!!!
***********

haha.. när jag gör mat så gör jag för hela veckan.. ofast räcker det mä att jag gör en maträtt å jag får äta den i 4 dagar..
den här veckan som va käkade jag 2 bitar älgkött, 1 liten potatis, lite paprika, brocoli, oliver å en tomat.. :p
hardcore utan sås! :p
**************''

jag satte upp en tavla igår som jag har tänkt sätta upp ett tag.. :p
eller iaf haft materialet, men inte tagit tag i det.. :p
men nu så..
mitt motto här i livet! man kommer låååångt på det.. :D

vad gör man när man har en lägenhet full av hål i väggen?
ja, heter man Linda å hittar blommor på ikea så köper man dem å pillar dit dem i hålen..
haha.. fint va? ;)
det tycker jag iaf.. :)

fint mönster.. undra vad som satt på väggen före.. :p
*********
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0