yesterday!


var är mina bröst? de har ju för fan försvunnit!!!!
jag drack vatten.. ;)


sofia.. :)

jag knäppte inte så mycket kort.. :/


den konstiga vinflaskan..
Gloria hette den..
italienskt..
ganska "smaklös", lättdrucken.. å god.. men 13,9% tror jag..
smakade bara lite.. :D

****************'
sen gick jag över till Mats å Ina å några fler..

ganska duktigt att se full utan utan att va det.. :p
försök mä dä om ni kan.. ;)


haha, vad ful man kan va ibland.. :p
jag å ina iaf..

Rochesters va bra faktiskt..
körde mest covers i sin egen version..

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Sandrabanan

Hallå! Vad snygg du var!=) Jäpp jag har msn.. har lagt till dej precis=) Hoppas allt kommer att gå bra i övrigt.

puss och kram

2009-02-01 @ 13:07:54
URL: http://sanzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0