trött!

mmm.. jag har nyss badat..
käkade älgstek, potatis å en massa ärtor i badet! det kallar jag lyxigt!

mipi: jag har inte tränat på 2v.. :) så jag lär fan i mig köra hårt nu..
men imorgon är det vilodag.. :D det kan jag lova.. har fan ont överallt nu.. haha.. :D

micke ligger i blöt nu.. :p

undra o mdet är någon bra film ikväll då?
eller orkar man kika på nån?

fan så mycket folk det va på spinningen då! var nog bara 1 cykel över på passet å den va trasig tror jag..
35st var det nog ungefär.. onödigt många.. :p
men det gick bra.. jag fick sitta i mitt hörn där man inte ser sig själv i spegeln.. haha.. :p
det var svettiigt som fan.. kändes att jag va lite tröttare i benen.. men jag körde på så hårt jag ville.. jag ska inte säga att jag körde på så hårt som jag orkade.. för man orkar alltid lite mer.. :p

varför säger hjärnan att man inte orkar mer fast än att man gör det?
Hjärnan, varför säger du så?
- det är jobbigt att kämpa emot den.. men den ska fan inte ha rätt jämt!

angående mina problem så vete fan vad jag ska göra.. :/
nu verkar det luta åt det andra hållet.. eller? åååååååå...
jävla drygt!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0