tattooooooo!

jag kom äntligen på det!
har funderat ett tag på vad jag vill ha för tatuering..
vill ju ha den på underarmen.. men kanske passar bättre på skuldran nu?

i badet så kläckte jag vad det var jag ville ha..
La Bamba är min favvofilm!
den är helt underbar.. :)
titta inte på det här klippet om du vill veta slutet på filmen..
kom till mig å titta om du vill se hela.. ;)


ca 23 sekunder in i den säger han det jag vill ha som tatto..
Buddy Holly säger det till Ritchie Valens innan de ska flyga..

"The sky belongs to the stars, right?"
den texten ska jag ha som tatuering..
vet dock inte hur det ska se ut eller om det ska vara stjärnor runt eller så.. men jag vill absolut ha den texten..
kanske 50-tals-stajl på texten, lite sån här rock´n´roll-style.. :p

fast svartvitt.. ja, typ nåt sånt kanske?

eller vad tror ni?

måste ha vart att jag badade mä stjärnor och jag tänkte att jag var en stjärna.. det passar ju så perfekt.. ;)


aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Ferhat

SV: HAha varför skrev du då att du var klar med matten? :D



Kul att träningen gick bra :D



Ha en trevlig kväll :)

2009-01-13 @ 19:14:15
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Ferhat

SV: HAha varför skrev du då att du var klar med matten? :D



Kul att träningen gick bra :D



Ha en trevlig kväll :)

2009-01-13 @ 19:14:25
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0