sorry

jag skrev inget i gårkväll.. men det var bara för att jag var i ett sånt skönt flow att jag inte ville störa det mä å sitta vid datorn! :p


Clas.. (han va inte så nöjd mä den här bilden) haha.. :p

Ja, vi fikade på coffee lounge i flanör.. (inte jag som tagit bilden)

jag testade pepparlax-sallad mä basmati-ris å rom-sås..
hur gott som helst! jag tror jag käkade i 45min-1tim.. haha.. tror jag aldrig har käkat så långsamt nånsin.. :p
å det vart lite kvar på tallriken också... :D

Nää, det var roligt som fan.. ingen pinsam tystnad heller.. :D
Vi har ju inte setts på 3-4år kanske..

kl 19 fick vi sluta..
för jag skulle ju på yoga!
***************
mötte upp micke vid royal.. :)
fy faaaan.. va rätt jobbigt faktiskt.. hunden va extremt jobbig när vi skulle stå i den nån längre stund..

den här ställningen var jobbig att sitta i i typ 5 min också.. (fast vi satt ju på rumpan å inte på tåspetsarna)
fick så himla ont i ryggen..

men det var sköööönt.. :D
sen när vi kom hem tog jag ett bad.. :) varmt..
så då ville jag inte störa mä å sitta vid datorn så jag gick å la mig istället..
*************
8.11 drog de igång STOR-BORREN!!!! helt jävla sjukt alltså..
kändes som om de borra rakt in i huvudet på mig..
så då var det bara att kliva upp!
yey!

just nu  är det tyst! de kanske har fikapaus?
är lite sugen på att åka till valbo idag jag..
har ju 700 i presentkort där.. :p

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0