planerat!

dagen är planerad.. iaf mä det viktigaste! :p

11.15 går vi promenad till gymet.. framme vid 12 ungefär.. då blir det rygg + biceps + 15min minst kondition.. :)

fast konditionen blir nog lite svår idag.. träningsvärk i rumpan iaf har jag känt..
kanske att man kan ro ändå? får testa vilket som passar mig idag..

är lite sugen på spinning imorgon.. på torsdag blir det lätt yoga.. fan vad sköööööönt! :)


*gäsp*
nää, om man ska gå å käka lite frukost..
funderar på vad man ska göra för varmrätt ju.. :p
kanske kotletter å en älgstek så man kan välja?
å vad för potatis då? å det viktigaste, vad för grönsaker då? :p


kanske lite palsternacka? :p

tagit ett glas mjölk å 2 morotsbitar innan frukost..
men börjar nog bli dags för lite mera saker..
typ äggröra, typ frukt! å kanske ett piller omega-3? :p låter väldigt bra..
ge mig frukost!

aldrig får man frukost på sängen heller!!!
alltid får man fixa själv.. :p

man kanske ska dra igång sin bästa vän å kolla vad man väger.. den funkar.. men man måste ta ur batteriet då.. :/  VARJE GÅNG! drygt som fan..

aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0