överraskning!

jag skriver det här för jag tror inte Maja hinner läsa min blogg innan vi ska överraska henne!

vi ska det! jag å kristin..
snodde nyckeln av henne igår.. *thihi*
vi ska göra wok.. ;) (receptet kommer sen)

sen blir det efterrätt också tydligen!
Linda: ta hälften av de dom äter! HÄLFTEN! så ska du se att det går bra.. ;)
okej? - ja.. :D

missar ju dansen på grund av det..
men jag får ju umgås mä mina vänner istället..
båda gör mig nog lika glad.. :D

angående fredag så vete fan..
såg ju yes man å då blir man ju sugen att säga ja till allting..
men vill jag verkligen supa?
nää, svaret är nej..
men jag kan va nykter.. dricka alkoholfria drinkar.. fick just en perfekt drink i huvudet..
så vi kan väl köra då brudar.. kom till gävle ni.. ;) får se om jag följer mä ut sen bara..
det är frågan det.. :p

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0