min dag!

jag har gjort en massa idag.. :D

först gick jag till konsum å jobbade i 3tim..
eller jag va så glad å gick mest runt å prata.. haha.. :D
spred glädje omkring mig.. :)
var så himla lugnt.. å det var tur.. man lär ju mjuka upp.. kan ju inte dra igång mä en 8timmars arbetsdag efter att inte ha jobbat på 3-4månader!!

ja, sen slutade jag vid lunch.. käka 2 ägg å en apelsin innan vi gick en promenad.. (typ 3000steg)
jag, jenny å ullis..
sen handlade vi på affärn..

sen gjorde vi moccarutor, mat å smörgåstårta!!!
kommer recept å bilder sen.. :D

sen tog jag det lugnt å läste lite i tidningen "må bra"

Efter det tog jag Jenny mä till Sandra å Mattias å hälsa på.. :D
Drella var där.. å sen kom 3 andra.. :)
det var trevligt.. :D

vid 21 gick vi hem..

sen ringde jag till Anna i borås en sväng.. saknat henne så mycket å inte snackat mä henne på nån månad..
hennes söta sebastian va sjuk.. :( stackars..

aaa.. å nu fick jag låna datorn av jenny.. det va snällt!
Då ska du få fina presenter av mig imorgon.. :D sweeeet 16..
ooo yeahhhhhhh...

jag har kommit på att jag ska ta mä mig jenny ner till borås i sommar å åka raggarbil mä Håkan.. :D
fy faaaan vad roligt.. :D

har jag nå mer att skriva?
vet inte..
aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjena snyggingen :D micke var en utmärkt stand in, körde kondis med mej, så jag kan inte klaga :) du får ta å gratta lilla syster jenny på sin sweet 16 dag :D ha de fint i skogen

2009-01-22 @ 19:30:14
Postat av: sara

Sv: jag tränar inget, är bara ute & går mycket :)

2009-01-23 @ 10:17:16
URL: http://tarnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0