hungrig?


haha.,  hungrig?

borde ju inte va det.. käka ju alldeles nyss..
jag var i kötthimlen! hoppas jag kommer dit snart igen.. ;)
2kotletter å lite gurka, en halv tomat å lite fullkorns-couscous..
å en apelsin..

vi funderar på å gå på bio.. men vi vet inte vilken film.. :p
jag är sugen på yes man!
Micke är sugen på The spirit!

Kristin kanske skulle följa mä..

ja ni.. imorgon kommer nog itne jag träna nå mer än yogan på kvällen.. haha
kommer nog va rätt dö! känns av i ryggen som fan.. kan det bli värre ändå? :|
brukar ju va värst andra dagen ju?

ja..
aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Penajs - Tankar, foton & musik.

hihi ja:D

ja jag funderar faktiskt på att börja gymma:)

2009-01-07 @ 19:14:41
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0