hungrig?

nu är min hjärna fucked up igen!
käkade vid halv16 å det känns som om jag skulle kunna äta en häst!
heeelt sjukt!
kyckling, ris, broccoli, sparris å rödlök..
skulle lätt kunna trycka i mig en portion till.. :p

jävligt bra benpass idag.. jag är nöjd som faaan.. :D
rumpan blev piskad känns det..
*rekord i marklyft: 47,5kg.. :D men den övningen är ju fortfarande ny så jag borde öka i den.. :D
*rekord i lårextensions: 2*52,5kg, 2*50kg å så körde jag resten av 8:an på 45kg..
sen cyklade jag.. 25min!!!
15min + 10 bonusminuter.. ändrade nivå varje minut.. :) mellan 1-9.. :D

å jag var ju såååååå himla fin i mina nya träningskläder.. ;)

**************

ikväll vet vi inte riktigt vad som händer.. Maja, Sofia, micke å jag iaf.. :D
hyra film kanske?
************'

vet inte riktigt om jag gillar nya msn.. gör ni? :p

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0