bilder!

här kommer lite bilder från jul å nyår vad som nu kan tänkas dyka upp!

mormors julbord:

min syster jenny i sin fina klänning som hon köpte när vi var i Finland.. :D

kusin sandra&en suddig mattias :p

sofia, stefan och fredrik.. :)

hade nån konstig inställning på mobilen, där av färgen på bilderna.. :p
******************************'
bilder från en sparksväng jag gjorde!

*************************'

Alice å Jenny klär granen
****''''''

Elaka tomten? ser han inte sur ut?
********'''
Farfars 89års-fika..

Affe&jenny, jenny å våran pappa,

fastrarna ingbritt å nanny

födelsedagsbarnet! ingen vidare bra bild direkt!

mamma tomteluva! :p
************'

mitt fina speciella paket! fint va? :)
************'

Min mormors favvojulklapp som hon fick av mig för något år sedan.. (som jag fick mä när jag beställde sexleksaker, men det behöver ju inte hon veta) haha.. :p
Rudolf.. :) han springer runt å sjunger om sig själv på engelska.. :d
****************'

jenny leker mä tomtebloss på julafton.. :)
********''
bilder från vår underbara kväll i fredags!

jenny spelar ståbas.. :D

jenny, mats rygg å mats själv! utan fixad frilla.. :p

brasan vi trodde vi skulle få stå vid hela kvällen.. haha.. :p
***************'
dagen i bärskbacken!

micke & mattias åker madrass..

mattias grillar korv! majas räcerpulka.. :D

sandra&maja.. :)

backen.. :)

aaa.. det va lite bilder det.. :p
synd att jag inte har nåt från festerna.. :p

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0