bilder..

sådär ja.. då har man käkat, diskat, å fixat lite inför ikväll..
slipper jag stressa efetr spinningen sen.. :p
utifall man tar ett bad eller nåt.. ;)


mötte brynäs-eva på min promenad å jag smygtog ett kort.. *thihi*


titta vad fint det va i boloungern idag.. ;)

mm.. :D

jag fasta också på en bild.. :p ja, usch ja.. haha.. :D hoppas jag är finare ikväll bara.. :p

*****************'

här va min mat idag..
en halv citron, en halv tomat, stekta sockerärtor&purjolök, kokad å stekt brysselkål, hemmagjord potatismos, pangasiusfilé..
å till det drack jag citronvatten..
micke tyckte också att det var gott. :D
fråga han vad han tyckte var godast.. han svarade sockerärtor.. ojdå, micke kanske har fattat att det är gott mä grönsaker? :D


***************

partyduken är på.. haha.. popcornen är redan poppade.. :)
ska bara spinna, duscha å sminka mig.. sen är jag redo.. :D

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0