torsdag


tvätt-looken!!!

vad har jag gjort idag?
*vaknade före 8.. la mig i badet å käka frukost!!!
*fikat på stan mä Simon - det var roligt.. :)
*tvättar (fortfarande)
*dammsugit å torkat golv (så det är rent å fint här!)

senare:
*göra något av köttfärs
*bli utbjuden på middag av mats.. haha.. :p
(Mats är: en som är kär i allt å alla.. ;) )

*********''

jag är så sjukt hungrig idag.. hela jävla tiden!!!
mår lite illa också.. å orolig i magen..
Kristin hade det också så.. varför? vad har vi gjort?

å ont i handleden.. aldrig får det va bra.. :(

nu är jag kåt också.. jaja, får väl leka en liten sväng innan tvättstugan..
eller kanske i tvättstugan? *thihi*
(haha, kristin dö inte nu!!!)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0