ojojojo

fan vad jag blir nyfiken när anonyma kommenterar..
man vill ju så jävla gärna veta vem det är!!! :D
så säg mig vem du är.. :p
you might get lucky? :)

Mipi: ja, jag borde ha rätt bra självförtroende.. men det kanske är karriär-självförtroende jag saknar..
klara mig själv-självförtroende..

nu är jag så jävla dejting-sugen också..
man vill ju liksom ha den där spänningen på första dejten..
lite små-romantik sådär ni vet..

nån frivillig? :p

va så jävla skönt att dansa igår.. så roligt å svettigt! haha..
bara släppa loss å tokdansa.. :D
så befriande!
känner av brösten å tricepsen idag..
så jag måste vila.. :(
tänkte köra spinning.. men mina små ben måste väl också få vila nån gång..

leka kristin? :)

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Henric

Det va ju jag!

2009-02-18 @ 18:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0