middagen igår!


haha.. vad ful jag jämt blir när andra ska knäppa på mig.. haha..

Raggar-Mats.. :)

jag var ute för å testa nya saker på menyn igår.. (blev ju bjuden) *hehe*

Österns Pärla

förrätt
* friterade pastaknyten mä räkröra i..
- det var väl sådär..

*kyckling,oxfilé,fläskfilé å scampi-spett mä jordnötssås till varmrätt
- en klassiker som är hur god som helst..

*lynchee mä glass å grädde (de sa att det skulle va körsbär fast sötare.. å då såg jag framför mig röda stora goda bär..)
-men de kom ut mä något som såg ut som litche (färglösa små klumpar) som hade legat konserverade.. :( jag blev besviken..
men mats tog friterad glass.. den var så jävla god.. :D
den ska jag lätt ta nästa gång.. :p

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0