haha

Anonym om sockersöt eller vad då?
-du kanske e med barn


haha, ja, är jag det så lovar jag att göra abort!!!
inget ska få förstöra min träning nu!!!! (å inte min fitta heller!!)

nää, men är orolig i magen å mår illa..
att jag är hungrig beror på att jag inte äter allt för mycket.. (kanske borde ösa på mä mer mat)
å tränar massor..

usch, maja ska dricka sprit ikväll..
fan vad jag inte är sugen alltså..
så jävla skönt att va nykter just nu.. :D

Körde mage å axlar på gymet före innan spinningen.. få se hur ont jag har imorgon.. brukar ju inte tro att jag ska känna av magen men så håller jag på å dör..
Spinningen gick svinbra.. var sjukt jobbigt men hade mycket mer kraft idag än i onsdags..

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Mipi

Inte blir underlivet förstört för att man får barn Linda.... nej nej nej....

2009-03-01 @ 20:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0