gym gym gym!!!

wiiiiiiiiiieee!!! :D

idag ska jag träna mage+axlar..
har längtat ända sen torsdag..

mage är iofs inte så roligt att träna på gym tycker jag..
men axlarna ska jag krossa ordentligt idag.. :D
taggad som fan..
blir crosstrainern som cardio idag.. :)

**********
middagen va MVG igår.. :)
de va så nöjda så...

min mormor är så söt.. hon glömde ju min födelsedag..
men hon hade kommit på det på jennys födelsedag så hon gratta mig igår..
(jag fyller ju i november)
500kr fick jag av henne..
TACK MOMOR!!!!
behövde jag verkligen nu..

**********'
micke å jag kikade på tre filmer irad..
*Bolt - han va så söt.. den va väl rätt bra ändå.. :p
*seven pounds - den va seg å djup å inte så rolig..
*What happens in Vegas - en av mina favvosar.. micke tyckte också den va bra..

*****'

inte så fin idag.. lär ju fiixa mig innan gymet.. haha ;)

vad händer idag?
-inget mer än å träna tror jag..

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

fixa sig innan gymmet är väl ändå lite överreklamerat haha

krams Mipi

2009-02-08 @ 19:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0