fuck you borrgrabbar!!

hur fan orkar de borra hela jävla dagen?
mitt huvud sprängs ju snart.. :(

jag tog nyss en promenad.. det var skönt.. :D


i hissen.. (ja, jag tog hissen upp) :p

i slutet på min promenad gick jag in på redrum för jenny ville att jag skulle kika efter 3mm-spiraler..
det fanns.. men jag tog bara 100kr mä å de kostade 79kr st!!!
så jag får gå dit imorgon eller nåt!

sen gick jag till arbetsförmedlingen å checkade in mig för veckan..
letade å irrade kring lite, men till slut hitta jag en gubbe i ett rum.. :p
fy faaan, om de kunde va lite mer organiserade då?


nu har jag sååååå jävla tråååååkigt..
vet inte vad jag ska hitta på faktiskt..
har ni nå förslag?

min rumpa kräver VILA ikväll, så jag måste avboka ki-balansen.. :p

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0