bilder.. :D


ina blev väl fin igår? hårförlängning å luggklippt.. :D
vi fikade på waynes coffe.. en latte å en apelsin för mig.. :)

den coola hårfrisörskan å ina.. ;)
drottningsalongen eller nåt.. vid forex i gävle.. nere i källaren..
*****************

är du lika bra som mig? skriv av å testa.. ;) men du får ju bara göra de svarta siffrorna.. :p
jag är rätt bra på suduko faktiskt.. inte för att skryta men.. haha.. ;)


Daniel i onsdags på coffee lounge.. :)
jag, kristin å daniel satt fan där i 4timmar eller nåt..
å roligt det hade vi! :D

Daniel kom över igår en sväng också..
var mitt tvättsällskap, vi kikade på "du är vad du äter" å käkade morötter å dipp.. :)

nää, nu ska jag träna.. :D

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0