träning dag för dag!

Tisdag:
distraherad!
de 2 grovaste på gymet var där idag..

den ena av dem körde triceps..

jag började mä rygg å det gick ju bra..
sen brukar jag ju köra biceps..
men av någon anledning så körde jag också triceps som han.. haha.. ;)

sen blev det 10 min rodd å 15min crosstrainer..

onsdag:
tjock!
shit alltså!!!!

mina favvospojkar. ;) fan vad kul vi hade i skolan.. *thihi*

mina studentbilder har kommit ju ut på facebook..

jag har aldrig trott att jag va så stor.. :O
mår fan dåligt över det,,

egentligen borde jag inte det.. men det blir lite så..

men samtidigt är jag ju självklart glad över vad jag har lyckats med.. å jag kanske förstår lite bättre när jag ser med egna ögon..

För jag har väl vart fokuserad på hur jag ser ut nu och inte hur jag har sett ut.. för det är sån sjuuuk skillnad..
det är liksom inte samma person.. :|

en annan sak idag då..
träning,,
30 min cykel, 15 min gå på bandet i uppför å lite så..
sen tänkte jag springa lite.. 15min utan att stanna!!
kunna ha orkat mer också, men jag tänkte att jag inte skulle träna mer än en timme..
Jag log hela tiden när jag sprang.. så jävla skööönt att orka!
att inte bli helt trött!!
en obeskrivlig känsla!!!

å självklart fick jag en ÄLSKA MIG SJÄLV-KICK!!!
Wiiiihoooo!!!



aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0