träääning!!!

Fredags
körde bara cardio..

hade taggat för att springa över 15 min.. slå rekordet liksom..
drog igång mä 10 min rodd..

sen skulle jag köra bandet..
men fick nån jävla kramp i fötterna eller nåt.. så det gick fan inte..
så jag fick köra 30 min crosstrainer..
å så 5min rodd som avslut..

sen dansade jag på heartbreak.. ;)

Lördags
Körde booobs och biceps..
gick jävligt bra..
tomt på gymet..
så man kunna köra ifred.. :p
så när på en grabb som höll på å ragga på mig.. tror jag fan i mig.. haha.. ;)
skulle snacka heeeeela tiden.. :p


15 min cykel..
sen sprang jag 13min, gick i 2 min å sen sprang jag 5min..

så 18 min sammanlagt..
wiiiihooo!!! :D

bra Linda

Söndags

dra åt helvete vilket pass..
använde balansbräda mycket..
körde massa utfall å benböj..

först utan vikter..
sen körde jag lite benböj mä vikter också..
skaka som fan.. haha..

hoppade och landade i benböj också.. så jag kommer nog ha sjuuuk jobbig träningsvärk... :)


å självklar framsida ben i bensparken som faktiskt är min absoluta favoritövning.. haha.. helt sjukt, men sant.. :p

gick 10 min i 10%lutning på bandet, bara för vadernas skull.. haha
å cykla 7min..,.

kändes på kroppen att den är sliten efter 6dagarsvecka..
så nu ska jag vila lite..


MEN SJUUUKT BRA JOBBAT LINDA!!!

inte gått så jävla mycket.. å bara en morgonpromenad den här veckan..
då jag halkade 2 ggr!!
så jag antar att jag är rädd för att vricka knät!!
skulle totalt böla ihjäl mig!!!

aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0