out of here!


nu drar jag.. ser ni att jag är på väg att vända mig bort för å gå? hahaha.. ;)

ser lite ledsen ut också.. eller liksom som att hoppat har dött..
är det så?
nej, det tror jag fan inte..

men ibland funderar man ju alltså!
GE MIG ETT JOBB!!!
ELLER PENGAR ÅTMINSTONE.. (om du inte har nå jobb till mig) haha.. :p
för det går lika bra.. jag lovar.. ;)


å nej, jag är inte hungrig..
för jag käkade nyss..
köttfärs+lite fetaost+en morot..
ibland är det bra härligt att va på diet..
fy fan vad gott!! mmmm.. :D

då drar jag till gävle..
skriver säkert imorgon.. ;)

ska på seminarium, träna å handla julisar mä Jacke vad jag vet just nu..
kan säkert dyka upp nåt mer också? ;)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0