min kropp!


Håret:
jag gillar mitt hår..
men ibland kan jag ha "bad hairdays"..
har inte så bra fantasi.. men det går väl å hitta på lite olika saker för att piffa upp det..

ögonen:
de är jag faktiskt nöjd mä..
inget strålar som mina ögon när jag är lycklig! :D

näsan:
den gillar jag väl inte så värst.. men det kanske är lite söt ändå?

Leendet å läpparna:
jag älskar mitt leende.. bästa vapen jag har.. ;)
tänderna kunna väl ha vart bättre.. men ser kritvit ut i cam iaf.. haha.. ;)
å tungan vet vi ju att jag gillar.. *thihi*

armarna:
de börjar jag bli nöjd över.. :D lite fett å sladder kvar..
men sen blir de stenhård! ;)

brösten:
från mega till mini.. känns rätt hårt.. men ja, vad kan jag göra?
får hoppas att de blir hårda av muskler då.. :/
men jag antar att det finns lite kvar iaf..

magen:
den är fortfarande stor.. kanske inte syns på bilderna.. å jag döljer det rätt bra..
men jag är långt ifrån nöjd mä den än..

ryggen:
den börjar bli lite hårdare.. den är rolig å träna å jag gillar min rygg..
men ibland är det jävligt mycket finnar.. de kan jag klara mig utan! :p

rumpan:
still big.. men jag gillar fan min rumpa.. :D
å den ska bli hårdare! det lovar jag på heder å samvete.. ;)

låren:
de börjar ordna till sig.. de är fan inte så tjock mera! :D
musklerna börjar kännas på framsidan.. sjuuukt snyggt när det syns mera.. ;)

för 1 år sen typ så det lär väl ha hänt lite mä allt!
vader:
de är fortfarande grova.. men jag gillar dem.. ;)

fötterna:
de är väl rätt okej.. storlek 39.. en av de vanligaste.. ;)

sammanfattning:
Jag gillar verkligen min kropp..
lite små ändringar så blir det ännu bättre! ;)

ooo yes.. ;)
aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

pussssssssssssss

2009-12-01 @ 17:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0