knäck*


idag kör vi mä lite julsnöre i håret.. just för å sprida lite julglädje å sticka ut lite i den (förtillfället!) vita vardagen..

jag jobbar! :)
min mamma är sjuk.. :(

jag hann göra knäck imorse!

 Lindas Perfekta knäck!
2 dl grädde
2 dl socker
2 dl sirap

häll i allt i en kastrull..
koka länge som fan!! (medans kan du sminka dig å käka frukost, men passa så det inte kokar över!) ;)
jag hade en termometer i.. för det ska vara 125 grader..
då fastnar det varken i pappret eller i tänderna!
å det vart fan perfekt.. ;)
men det var ju trots allt ett proffs som stod vid spisen.. ;)
så man blir ju inte förvånad! hahahahaha.. :D
*****************************


Jag får höra nästan varje dag att jag är fin å ser bra ut!
Det gör underverk för självförtroendet!
men det gäller att inte flyga iväg.. å det tror jag inte att jag kommer å göra.. för ibland känner jag mig inte så fin som jag är.. haha.. ;)
ni vet att jag inte är seriös alla gånger va? :p

*tuggar knäck* :)

nää.. back too work Linda!
men jag trivs fan idag.. så jävla roligt!
allt flyter på å alla är glada.. :D
jag är kung i kassan.. ;)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0