hardcore!


mirror mirror on the flooor - who the hell am i waiting for?


seduce my mind and you can have my body!
(å det är nog lättare sagt än gjort!)

- måste säga att jag har verkligen kommit på vad mitt problem är..
jag litar fan inte på folk..
eller rättare sagt grabbar..
när jag kikar på film mä nån är jag på spänn hela tiden..
jag kan inte slappna av...
för jag vet vad de egentligen vill.. men de får mig inte att känna mig trygg.. å då stänger jag mig som en liten mussla i sitt skal!

men ja, jag kanske inte är tillräckligt attraherad av dem jag kikat film mä på senaste tiden?
där har jag nog också svaret på mina frågor!!

- jag vet att du vill ligga mä mig, men det går inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0