Året som gått!

det är väl bra att skriva av sig ibland alltså!
så nu ska jag fundera på året som vart..
misslyckade stunder å lyckliga ögonblick!

Årets partylåt:
Måste vara highway man - hoffmaestro

Årets överraskning:
När min bokförsäljare plingade på dörren..
Mr T
jag ser det som ett tecken..
en sådan befrielse.. å det var GALET, riktigt GALET!

Årets resa:
Fjällen bäjbi, fjällen!
Helt fel kläder för fjällen! Körde en stulen bil? :O
Åkte mä 2 grabbar vi inte kände! Kommer nog aldrig glömma den där killen alltså! Wiihooo!
3 olika!
Å Jacke fick åka å hämta oss.. haha..
Ina, min älskling, varför blir jag aldrig förvånad över sånt här?! :p

Årets fest:
oj, den var svår! kan det ha vart i Vintjärn!
Vart en jävla massa hångel.. å massa nya vänner!!
Sjuuukt roligt var det.. å Bra musik! :D kan man begära mer? tror fan inte det!

Årets spelning:
Det måste nog ha vart när John spelade på cc-puben å jag gick dit själv..

Årets favorit:
Det måste vara upptäckten av hur jävla gott det är med varm fetaost!
Farligt gott måste jag säga!

Årets stortjut:
jag hade en jobbig vår.. ville inte göra alla ledsen genom att göra slut mä micke.. men man kan ju inte hänga mä nån bara för att alla andra vill det! då blir man int lycklig i längden.

Årets heartbroke-love:
Jag blev fan kär i Appo i sommras alltså..
Vi hade jävligt roligt tillsammans..
å hur kan man lämna nån helt galen av åtrå å bara gå hem? :O
haha.. det som krävs för att Linda ska bli kär? ;)

Årets bästa bild:
i lololove this pic!! :D
ja, sjukt fint kort.. :)

Årets rekord:
Min vikt är nere på rekordvikt! å jag älskar varje minut av tiden!!
74,3kg.. :)
tack alla ni som inspirerat mig! Men det var nog mest Mr J som fick igång mig igen..
Tack så jävla mycket för det! :D

Årets största besvikelse:
oj, den var svår! Kanske folk som UTGER SIG ATT VARA EN ANNAN ÄN DE ÄR!
vad fan är vitsen med det egentligen?
Slösar bara sin egen och min tid!!
LÄGG AV DIN JÄVEL!!

Årets största nöje:
att spana på alla superhunkar som finns här i världen!
sjukt roligt!!
I love it! :D

Årets härligaste:
så jävla roligt att jag å min syster har börjat hänga så mycket.. vi har kommit nära.. :)
i love it!

Årets teaser:
Rasmus dog i Rättvik.. haha.. stackarn.. ;)
men fan vad roligt vi hade..
eller hur? :D
har nog aldrig teasat nån så mycket i hela mitt liv.. :D

aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0